тіл туралы заңның орындалу жоспары - тіл туралы іс-шаралар жоспары
페이지 정보
본문
тіл туралы заңның орындалу жоспары - тіл туралы іс-шаралар жоспары [Подробнее...]
Іс-шаралар сол жоспарға сай уақтылы өткізіліп отырылады. Қала көлемінде өткізуге жоспарланған іс-шаралардың да мерзімі, өтілетін орны белгіленген. Оқу жылында «ҚР Тілдер туралы» Заңын орындаудың мектепішілік жоспары құрылып бекітілді; Мектепішілік жоспар бойынша әр дүйсенбі сайын саптық жиын мен екі ауысымның 1. Тілімізді сақтау үшін жасалынған ұсыныстар. Мемлекеттiк органдарда iс қағаздарын жүргiзуде қос тiлдiлiктен, бiр тiлдiлiкке, яғни қазақ тiлiнде жүргiзуге көшу керек. Ол үшiн тiл туралы Заңның. Мектеп бойынша іс шаралар жоспары, сценарийлері екі тілде жүргізіледі. Оқу жылында мектеп оқушылары қазақ тілі мұғалімдерінің жетекшілігімен. Мақсаты: Тәуелсіз елімізде өмір сүріп отырған ұлт өкілдері арасындағы достық пен бірлікті нығайту барысында мемлекеттік тілге құрмет сезімдерін қалыптастыру. Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, оқушылар тілдер. Қазақстан Республикасындағы тіл саясатын іске асырудың. Заңның 2-бабында: мемлекеттік, мемлекеттік емес ұйымдар мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қызметінде тілдерді қолдануға байланысты туындайтын қоғамдық қатынастар осы Заң реттейтін мәселелер болып. Мектеп-гимназияда ҚР мемлекеттік тілін жүзеге асыру жоспары әзірленді. Аталмыш мәселе жыл сайын директор жанындағы кеңесте қаралады. Мектепке. Заңның 2-бабында: мемлекеттік, мемлекеттік емес ұйымдар мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қызметінде тілдерді қолдануға байланысты туындайтын қоғамдық қатынастар осы Заң реттейтін мәселелер болып. Уәкілетті орган: өз құзыретіне сәйкес тіл туралы заңның орындалуына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыруға; министрліктерден, ведомстволардан, орталық және жергілікті атқарушы. Тілімізді сақтау үшін жасалынған ұсыныстар. Мемлекеттiк органдарда iс қағаздарын жүргiзуде қос тiлдiлiктен, бiр тiлдiлiкке, яғни қазақ тiлiнде жүргiзуге көшу керек. Ол үшiн тiл туралы Заңның.
мәтіннің неше түрі бар - әңгімелеу мәтіні мысал [Читать далее...]
Мәтін мағына жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады. Мәтін түрлері 3ке бөлінеді: *Әңгімелеу. *Сипаттау. *Пайымдау. Әңгімелеу. Анықтама. Оқиғаны ретімен баяндайтын. Ән қандай? Әрбір мәтін белгілі бір ішкі құрылымын, немесе құрамы бар. Негізінен ұсыныстар жиынтығы үш бөлімнен, өзара байланысты, атап айтқанда кіріспе, негізгі. Сонымен,балалар біз сендермен мәтіннің үш түрі бар екенін білеміз?Соның ішінде әңгімелеу мәтінінде заттың не істегенін,не қылғанын,қайткені жайлы айтылатынын білдік.Яғни әңгімелеу. Мәтіннің неше түрі бар, олар б-бірінен қандай сұрақтар арқылы ажыратылады? Сипаттау мәтінінің әңгімелеу мәтінінен қандай айырмашылығы. Түр «әңгімелеу» уақыт ретпен ұсынылған өзара байланысты іс-шаралар тарихын білдіреді. немесе оқиғалардың дәйекті тән бар. «Дәлелдер» түрі белгілі бір объектілерді зерттеу және тергеу. Қазақ тілі, 2 сынып. Сабақтың тақырыбы: Мәтіннің түрлері. Мақсаты: Оқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру. Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғындыру. Тірек сызба арқылы. Сөйлемнің неше түрі бар? Мәтін дегеніміз не? Мысал Оқушы:Оқушылар білетін ережелерін айтты. Сөйлемнің түрлерін атады. -Мәтіннің ережесін айтып. Мәтіннің түрі: Ереже: Сұрағы: Мысал: Әңгімелеу: Бірінен кейін бірі болатын әрекет, оқиға баяндала. тын, хабарлана. тын мәтін Не болды? Сипаттау. Сөйлемнің неше түрі бар? Мәтін дегеніміз не? Мысал Оқушы:Оқушылар білетін ережелерін айтты. Сөйлемнің түрлерін атады. -Мәтіннің ережесін айтып,мысалдар келтірді Мұғалім. Мәтіннің неше түрі бар, олар б-бірінен қандай сұрақтар арқылы ажыратылады? Сипаттау мәтінінің әңгімелеу мәтінінен қандай айырмашылығы бар, мысал келтіріп дәлелдеңдер? Мәтіннің неше түрі бар? жұлдызша. Жаңа білім. 10 минут. Білу және түсіну. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 17. Суреттерге қара. Мәтіннің қанша түрі бар, және олардың түрлерін ата. 3 түрі бар, 1) әңгімелесу 2)сипаттау 3)пайымдау. Пайымдау мәтіні қандай сұраққа жауап береді? Сонымен,балалар біз сендермен мәтіннің үш түрі бар екенін білеміз?Соның ішінде әңгімелеу мәтінінде заттың не істегенін,не қылғанын,қайткені жайлы айтылатынын білдік.Яғни әңгімелеу. Әңгімелеу мәтіні мәтін лингвистикасы тұрғысынан қарастырылды;. Әңгімелеу өзге мәтін түрлері сияқты мынадай Мәтіннің ақпараттық мазмұнын. 1) Мәтін неше сөйлемнен тұрады? А) екі. Ә) бір. Б) бірнеше. 2) Мәтіннің түрлерін белгілеңдер. А) басы, соңы, әңгімелеу. Ә) әңгімелеу, сипаттау, пайымдау. Б). Мәтін мағына жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады. Мәтін түрлері 3ке бөлінеді: *Әңгімелеу *Сипаттау *Пайымдау. Сөйлемнің неше түрі бар? Мәтін дегеніміз не? Мысал Оқушы:Оқушылар білетін ережелерін айтты. Сөйлемнің түрлерін атады. -Мәтіннің ережесін айтып,мысалдар келтірді Мұғалім.
тарихи және мәдени ескерткіштер эссе
бастықты туған күнімен құттықтау тілектер
сабақ барысында жаңа технологияларды қолдану
курс конвертации visa
оқыту стратегиялары дегеніміз не
.
==============================================================
~~~~~ шексіз шығармашылық республикалық байқау 2023 ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글How To begin A Enterprise With SEO是什麼 24.09.18
- 다음글The Battle Over 網路行銷 And How To Win It 24.09.18
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.