өлең жазып үйрену - өлең оқу ерекшеліктері > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

өлең жазып үйрену - өлең оқу ерекшеліктері

페이지 정보

profile_image
작성자 Jaimie Glennie
댓글 0건 조회 11회 작성일 24-09-22 15:50

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
өлең жазып үйрену - өлең оқу ерекшеліктері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Өлең оқу үшін де адам жанының жаратылысындағы әсемдіктің әсерін қабылдай білетін сезім ұшқырлығы мен ой кемелдігі қажет. Сұлулық та сұлу сезім бар жерге ғана қоныс тебеді. Жұмыр басты. Әрбір оқушы өлеңді тез жаттай алмайды, әсіресе егер ол жеткілікті болса. Алайда, егер сіз белгілі бір ұсыныстарды қолдансаңыз, онда сіз мұны 5 минут ішінде де жасай аласыз. Өлеңді қаншалықты тез үйренуге болатындығын шешуге көмектесетін. Өлең жазуды үйрету сабағы (Естелік) Мырзатай Болатқа "Марқа сөзді ұйқасқа көгендеген, Өзгеше бір әлем ғой өлең деген. Өлең деген- құрылыс өз. Тренинг «Адасқан әріптер». 1)Өлең- сөздің патшасы, сөз сарасы. 2)Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін. «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңін мәнерлеп оқып танысу. Жазушының тілі (өлең. Бөлімдері: Көркем әдебиет. Тақырыбы: «Жұмыстың бәрі жақсы» өлеңді оқып түсіндіру. Мақсаты: Балалардың сөздік қорын молайту, тіл байлығын дамыту.Қоршаған ортаның жан-жақтылығы жайлы. Просмотр содержимого документа«Жұмыстың бәрі жақсы (өлең оқу)». Білім беру салалары: «Әлеуметтік орта». Бөлімдері: Көркем әдебиет. Тақырыбы: «Жұмыстың бәрі жақсы» өлеңді оқып түсіндіру. Іздеп тауып алалық үйрену,оқу,іздену. Мұғалім өлеңді мәнерлеп оқып береді. Топпен жұмыс.Өлеңді бөлімдерге бөліп оқу. 1-топ. Оқуға шақыру. 2. Оқу туралы айтылады құпия жазу, жақсы өлең. Бірінші қадам: неден бастау керек? Егер сіз бұрын ешқашан айналысқан жоқ стихосложением, онда разумнее барлығы бастау оқулары поэзиялық. Автор өлең мәтіндерінде мәдени құндылықтарымызды ұлықтауға көңіл аударған. Осы ерекшелік арқылы бала санасына сапалы әрі мәнді дүниелерді. Дамытушылық: Балалардың өлеңді мәнерлеп оқу дағдысын дамыту. Тәрбиелік: Өлең арқылы балалардың көңіл күйін көтеру, өлең оқу арқылы шығармашылыққа тәрбиелеу. Өлең жазып үйрену, өлең оқу ерекшеліктері Марқа сөзді ұйқасқа көгендеген, Өзгеше бір әлем ғой өлең деген. Өлең деген- құрылыс өз алдына, Құрылысын өткізер көп әрлеген". Кейбір өлеңді оқу барысында оқиға алдымен басталады, күшейеді, шиеленіседі, содан соң шегіне жетіп аяқталады, яғни, оқиғаға құрылған. Демек, әріптердің айтылуы кезінде дауыс бірде күшейеді, бірде бәсеңдейді, дауыс ырғағы өзгеріп отырады. Мысалы, Ш. Құдайбердіұлының «Қалқаман-Мамыр» дастанын алсақ: Қалқаман: Ей, Мамыр, адамды Алла жаратыпты, Хауа – Ананы адамға қаратыпты. Бірін еркек, біреуін әйел қылып. Өлеңді оқыту әдістемесі. 2. Ө лең ді оқ ыту ә дістемесі. Ө лең дерді екіге бө луге болады: эпикалық жә не лирикалық. Ғ ылыми мақ алалардың тіл ерекшелігі де болады: арнаулы терминология, сө зді дә л қ олдану, сө йлемдердің синтаксистік қ ұ рылысының қ атаң тә ртіпте болуы. Ғ ылыми мақ алалар мен очерктер тақ ырыптық жағ ынан ұ қ сас. Очерк – бі нә рсеге қ ысқ аша мә нерлі сипаттама беретін ә деби шығ арма. Ғ ылыми мақ алалардан ерекшелігі – очерк кө ркемдік сипатта жазылып, сюжетке қ ұ рылады. Негізгі ә дебиеттер: 3, 4, 7, 8, 9, 18, 37, 39, 40, 44. Қ осымша ә дебиеттер: 4, 34, 35, 54. Тырнақалды қадамын Нілді зауытында қалжың өлең жазудан бастаған болашақ қаламгер жыр жинағына кірген өлеңдері ағартушылық, демократтық бағытта жазылған. Өзі «әрең, экологические катастрофы реферат алайда сұға «ішке» сол немесе басқа өлеңдер сол пайдалы. Мұндай талдау ашады, онда бұл айтарлықтай әдеттегі оқылымда мүмкіндік. Автор өлең мәтіндерінде мәдени құндылықтарымызды ұлықтауға көңіл аударған. Осы ерекшелік арқылы бала санасына сапалы әрі мәнді дүниелерді. Мені әрдайым сұрақ қызықтырды: тамғалы петроглиф тас кешені өлең жазуды үйренуге бола ма немесе ол адам туғаннан алатын ерекше сыйлық па? Осылай әдемі рифманың құпиялары бар ма? Сірә, көптеген ақындар менімен дауласатын шығар, бірақ менің ойымша, әр адам туғаннан бастап өлең жазуға бейім. Мен неге олай ойлаймын? Жауап қарапайым өйткені әр адамның жаны бар.





учебный центр гасыр атырау адай руы туралы, адай руынан шыққан батырлар пиза тапсырмалары қазақ тілі 7 сынып, pisa тапсырмалары жауаптарымен күлкілі анекдоттар қысқаша, менің мамандығым медбике эссе қысқаша әзілдер инсталляция медицинского оборудования, demeu алюминиевая банка для пива купить, алюминиевые банки прием цена рекреациялық аудандастыру, территориялық рекреациялық жүйелердің негізгі түрлері дос туралы мақал мәтелдер орысша, орысша мақал мәтелдер педаль для гитары, инструменты для гитары
әлемдегі және қазақстандағы электронды сауданың
байтал это
әлемдегі ең үлкен мешіт 2023
как перенести плейлист из яндекс музыки на другой аккаунт
табиғат туралы тәрбие сағаты 2 сынып

.
==============================================================

~~~~~ елбасы медали грант ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk
대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk

(06647)서울특별시 서초구 반포대로 114 SR타워 2층 Tel : 02-3473-0284

© Korean Society of Contact Dermatitis and Allergy All Rights Reserved.

개인정보처리방침

닫기

회원가입약관

닫기

이메일무단수집거부

대한접촉피부염∙알레르기학회는 정보통신망법 제 50조의 2, 제50조의 7 등에 의거하여, 대한접촉피부염∙알레르기학회가 운영, 관리하는 웹페이지상에서, 이메일주소 수집 프로그램이나 그 밖의 기술적 장치 등을 이용하여 이메일 주소를 무단으로 수집하는 행위를 거부합니다.
닫기