үлгілі отбасы таныстыру - таныстыру аналар сайысы
페이지 정보
본문
үлгілі отбасы таныстыру - таныстыру аналар сайысы [Подробнее...]
Дәстүрді дәріптейік ата аналар сайысы. Дәстүр ата бабаларымыздың дүние танымымен астарлас. (әділқазылармен таныстыру) ІІІ. Қорытынды бөлім. бас жүлде алған отауға Үлгілі отбасы. Аналар бар өнерін салары анық, Өнегелі тәлімді алған қанып. Ал ендеше таныстырып өтейін мен, Бөлімдерін сайыстың бөліп жарып. Сайыс бағдарламасы алты бөлімнен тұрады: 1 бөлім — Таныстыру. Мемлекет мерейінің биік болуы қашанда отбасының ынтымақ-бірлігіне тікелей сайыс барысында отбасылардың сахналық киімдеріне, таныстыру. Cкачать: "Үздік отбасы- 2017" сайысы «Таныстыру»(әр отбасы өздерін таныстырады.Өз қалаулары бойынша). 2. «Шебердің қолы Балаңыз сыныпта үлгілі оқушы. Жыл сайын мақтау қағазын алады. Үлгілі отбасы» сайысы. Ата аналар мен сайысқа қатыстыра отырып баланың ата ана өміріндегі маңызын, ата аналардың балаларға деген тәрбиесін көрсету. Халық ауыз әдебиеті, салт дәстүрі. Үлгілі отбасы» тақырыбында 1 бөлім бойынша — «Тегін білу тектілік» Таныстыру.Мұнда әрбір отбасы өздерін таныстырып өтті. 3 бөлім бойынша — «Өнерлі өрге жүзер» өнер сайысы.Әрбір. Лгілі отбасы сайысы?лгілі отбасы сайысы. Ж?ргізуші: Жиналыппыз с?тті к?н б?рімізде 1 «Тегін білу тектілік» таныстыру кезе?і 3минут. 2. «Тіл?нері» ма?ал м?телді? жал?асын табу 3минут. Тақырыбы: Жарасымды отбасыӨткізілу түрі: сайыс Мақсаты: Ата-аналар мен балабақша арасындағы Бірінші сайыс: Таныстыру (Әр отбасы өздерін өтеді). 1 бөлім-Таныстыру.Мен және менің отбасым Балаңыз сыныпта үлгілі оқушы. Жыл сайын мақтау қағазын алады. жылы 1-4 сыныптар арасында аналарымен бірге «Өнегелі отбасы» сайысы. Ілмектер: топты таныстыру балабакша, таныстыру жарысқа, таныстыру өлеңдері жарысқа, отбасын таныстыру өлеңдері, таныстыру отбасы сайысы, отбасылық сайыс балабақшада таныстыру, таныстыру. Лгілі отбасы сайысы?лгілі отбасы сайысы. Ж?ргізуші: Жиналыппыз с?тті к?н б?рімізде 1 «Тегін білу тектілік» таныстыру кезе?і 3минут. 2. «Тіл?нері» ма?ал м?телді? жал?асын табу 3минут. Бес бөлімнен тұрған сайыстың таныстыру кезеңінде алғашқы болып өнер көрсеткен Исамбердиевтер отбасының тірегі-Қайырбай ақсақал ынтымағы. Сайысты? шарттары:1.Таныстыру(Отбасы?зін таныстырады. Таныстыру формасы ерікті 3 мин)2.Бізді? отбасылы?д?ст?рлер(?р отбасы?зіні? отбасына т?нотбасылы? мереке. Тақырыбы: «Өнегелі отбасы» отбасылық сайысы. Мақсаты: 1.Ата-аналар мен балаларды сайысқа қатыстыра отырып,олардың отбасылық тәрбие туралы білімдерін кеңейту. 2.Ата-аналардың мектеппен. Мемлекет мерейінің биік болуы қашанда отбасының ынтымақ-бірлігіне тікелей сайыс барысында отбасылардың сахналық киімдеріне, таныстыру. Отбасылар сайысына таныстыру (анасы мен ұлы). Анасы: Армысыздар жамағат, сәлем бердім,Отбасылар сайысына мен де келдім.Кішіпейіл, ақжарқын мінезі бар,Нұрлан.
мәнерлеп оқу әдістемесі - мәнерлеп оқу текст [Читать далее...]
Электронды оқу-әдістемелік кешендер даярлау және оқу үрдісінде пайдалану. әдебиетті оқыту әдістемесі, карлыгаш скачать балалар әдебиеті, мәнерлеп оқу, высшая. Мәнерлеп оқу үшін әр сөздегі ойдың ара жігін ескере отырып, дауысты құбылтып, тиісті жағдайда сөздерге реңк беріп оқиды. Мұғалім көбінесе өзі мәнерлеп оқу. ІІ Мектепте оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету тәжірибелері. Шығарманы мәнерлеп оқуға алдын ала жүргізілетін жұмыстар. Ертегілерді мәнерлеп оқуға үйрету әдістемесі. ҚОРЫТЫНДЫ. Кіріспе. Білім беру саласының алдындағы негізгі мақсат – оқушы бойында білім-білік, дағдыларға қол жеткізу ғана емес, солардың негізінде жылдам өзгеріп жатқан өмірге бейімді, өзін-өзі дамыта алатын, өз бетімен кез-келген мәселені адамгершілік тұрғыда шеше алатын, өзіндік ойы бар жеке тұлға қалыптастыру [1]. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі қазіргі таңда өзгермелі және өскелең талаптар мен қажеттіліктерді қанағаттандыра отырып, отандық білім жүйесі әлемдік білім кеңістігіне бетбұрыс жасауда. Мәнерлеп оқуды үйрету. Мәнерлеп оқу дегеніміз — дауыс интонациясы арқылы автордың ойын білдіру, "мазмұндық ой екпінін дұрыс қоя білу, ақырында оқығанды түсініп, кейіпкердің көңіл-күйін. Сонымен бірге «Мәнерлеп оқу»үйірмесін өткізу барысында ана тілінде таза сөйлеуге, оны терең меңгеруге баулуға, ой, сезім, тіл жылдамдықтарын дамытып бірліктерін нығайтуға, сөз өнеріне. Мәнерлеп оқу материалы бойынша алдын-ала жүргізілетін жұмыстар. Бастауыш сыныптардағы оқу сабағының басты міндеті – оқушыларды кітаппен жұмыс істеуге үйрету, оқуға деген құмарлығын арттыру. Бастауыштың 1-сыныбынан бастап, әлі сауат ашу кезеңінің өзінде, мұғалім балаларға лайықты суретті кітапшаларды көптеп әкеліп, ішінен қызық жерін жатқа айтып, кейбір қысқа ертегілерді оқып береді. Егерде, мұғалім оқылатын мәтінді мүмкіндігінше мәнерлі де әуезді оқыпәңгімелеа беріп отырса, бала ықыласына ерекше әсер етеді. Тезірек әріптердің бәрін үйреніп, мұғалімнің оқығанындай оқуды армандамайтын, әсерленбейтін бала болмаса керек. Берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру әдістемесін бекіту 3) мәтінді дұрыс оқу, түсініп оқу, мәнерлеп оқу, шапшаң оқу дағдыларын. 1.Мәнерлеп оқуға тәрбиеші дайындығындағы дауыстың және сөйлеу техникасының орны 2.Көркем туындыны оқудағы негізгі дауыс сарыны 3.Шығарманың астарлы. Мәнерлеп оқуды үйрету. Мәнерлеп оқу дегеніміз — дауыс интонациясы арқылы автордың ойын білдіру, "мазмұндық ой екпінін дұрыс қоя білу, ақырында оқығанды түсініп, кейіпкердің көңіл-күйін. Мәнерлеп оқу және оқу дағдылары Мәнерлеп оқудағы дикцияны қалыптастыру Мәнерлеп оқудағы кідіріс, сөйлеу техникасы, екпін. «Мәнерлеп оқу қарапайым сөйлеу тіліне жақын, еркін оқу». 2. Мәнерлеп оқу сөйлеу техникасын, дауыс сапасының даму жолдарын көрсету. 3. Мәнерлеп оқу сатылары мен түрлері. 4. Мәнерлеп оқу — мәтінді, оның мазмұнын тыңдаушыға әсерлі етіп жеткізу үшін, бірлік туралы мақал мәтелдер мен фразеологизмдер ондағы сөздердің дыбыстық үйлесімін, екпінін, дауыс ырғағын, әуенін сақтап айту. Мәнерлеп оқу материалы бойынша алдын-ала жүргізілетін жұмыстар. Бастауыш сыныптардағы оқу сабағының басты міндеті – оқушыларды кітаппен жұмыс істеуге үйрету, оқуға деген құмарлығын арттыру. Бастауыштың 1-сыныбынан бастап, әлі сауат ашу кезеңінің өзінде, мұғалім балаларға лайықты суретті кітапшаларды көптеп әкеліп, ішінен қызық жерін жатқа айтып, кейбір қысқа ертегілерді оқып береді. Егерде, мұғалім оқылатын мәтінді мүмкіндігінше мәнерлі де әуезді оқыпәңгімелеа беріп отырса, бала ықыласына ерекше әсер етеді. Тезірек әріптердің бәрін үйреніп, мұғалімнің оқығанындай оқуды армандамайтын, әсерленбейтін бала болмаса керек. Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру атты Баяндамалар, реферат, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Мәнерлеп оқу – қандай мәтінді болмасын дұрыс оқып, сөздерді бұзбай, қалдырмай, сөз аяғын жұтып қоймай, әрбір сөзді, ондағы дыбыстардың анық етіп оқу.
техника безопасности в электроустановках, 4 категории работ в электроустановках ірі қара малға не жатады, сүтті бағыттағы ірі қара тұқымдары орта азия құндызы
стоматология возле сокола петропавловск
шеберхана паспорты
зеренда зона отдыха зимой
абай аудармалары пушкиннен
салт дәстүр тәрбие негізі эссе 100 сөз
.
==============================================================
~~~~~ қазақстан боксшылары мәтін ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글5 Most Well Guarded Secrets About 會計 24.10.01
- 다음글стеллажи для склада алматы - стеллажи для склада бу алматы 24.09.30
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.