тәрбиенің жалпы заңдылықтары - ертедегі тәрбие жүйелері
페이지 정보
본문
тәрбиенің жалпы заңдылықтары - ертедегі тәрбие жүйелері [Подробнее...]
Тәрбие жүйесінің жалпы заңдылықтары: Тәрбие мақсаттарының шынайы болуы: Тәрбие процесі жайлы: Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі: Тәрбие – жеке. Тәрбиенің жалпы заңдылықтары Тұтас педагогикалық үрдісте тәрбие үрдісі маңызды орын алады. Ол сырттан ықпал ету арқылы да, оқушының өзінін белсене қатынасуы арқылы да қалыптастырылатын. Тәрбие гуманизациясы. Тәрбие ықпалдарының бірлігіне жету тәсілі. Тәрбиенің жалпы затфылықтары. Тәрбиеге тұлгалық бағыт беру. Тәрбиенің қогамдық бағытта болуы. Тәрбие үдерісіндегі заңдылықтардың мәні. Тәрбие үдерісін ғылыми негізде жүргізу адам тәрбиесін басқаруға мүмкіндік беретін заңдылыктарды анықтауды кажет етеді. Тәрбие үдерісінде тұракты және қайталанып отыратын, тұлға дамуында тиімді нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін байланыстарды тәрбие үдерісі заңдылықгары деп атайды. Тәрбие барысында байкалатын мүндай байланыстардың табиғаты әр түрлі болып келеді. Мысалы, әлеуметтік тәжірибені меңгерту. Жүйелері белгілі: тәрбие процесі мақсаты, міндеті, мазмұны, процестің өту. жағдайлары, тәрбиеші мен тәрбиеленушінің қарым-қатынасы, тәрбие іс-. әрекетінің. Қазіргі мектеп жағдайында тәрбие процесінің бағыттары мынадай: үйлесімді, жан-жақты дамыту мақсатын есепке ала отырып, тұлғаны біртұтас қалыптастыру; азаматтық құндылықтар, әлеуметтік-бағдарлы мотивация, ақыл-ой, эмоционалдық және еріктік үйлесім ауқымы негізінде тұлғаның адамгершілік сапаларын қалыптастыру; оқушыларды ғылыми, мәдени және. Тәрбие процесінің жүйесі мен құрылымы, тәрбие процесінің жалпы заңдылықтары ТП күрделі динамикалық жүйе. теориялық педагогикада ТП талаптарымен құрылған мынадай жүйелері белгілі: ТП. Тәрбиенің заңдылықтары: 1. Тәрбиенің әлеуметтік жүйемен байланыстылық, яғни қоғам мұқтаждығына, жағдайы, талабына сай заңдылығы. Тәрбиенің заңдылықтары Тұтас педагогикалық процесте тәрбие процесі маңызды орын алады. Ол сырттан ықпал ету арқылы да, оқушының өзінін белсене қатынасуы арқылы да қалыптастырылатын процесс. 4. Тәрбие принциптері тәрбиеші басшылыққа алуға тиісті тәрбие процесінің жалпы заңдылықтарын бейнелейтін бастапқы ережелер. Тәрбиенің принциптері педагог басшылыққа алатын тәрбие процесінің мазмұны мен іске асыру жолдарын айқындайтын бастапқы ережелер, алғышарттар, талаптар мен қағидалар жиынтығы, негізгі талаптарды айғақтайтын жалпы бастау тұжырымдары. 15. 1. Тәрбиенің идеялылығы мен мақсаттылылығы принципі. Оқытудың жалпы заңдылықтары: Тәрбие мен практиканың бірлігі; Оқыту мен тәрбиенің бірлігі;Оқуды ұйымдастыру; оқу сапасы, жеке тұлғаның дамуы. ҚР-дағы тәрбие бағдарламалары мен тұжырымдамалары. 4. Оқушылар тұлғасын тәрбиелеу жұмыстарының мазмұны, міндеттері. 5. Тәрбиенің заңдылықтары мен қағидалары (ұстанымдары). Краткое описание документа: Тәрбиенің жалпы заңдылықтары. Тұтас педагогикалық үрдісте тәрбие үрдісі маңызды орын алады. Ол сырттан ықпал ету арқылы да, оқушының өзінін белсене қатынасуы. Ертедегі Грециядағы тәрбие жүйесі. Ертедегі Греция – көптеген құлиеленуші мемлекеттерді- полистерді біріктіретін ел. Греция тарихында екі мемлекеттің (полистің) – Афина және Спартаның ерекше мәні, ықпалы зор болды. Олардың әрқайсысында ерекше тәрбие жүйесі қалыптасты, оның ерекшелігі мынадай жағдайларға байланысты болды: бір жағынан, құлиеленуші құрылыстың жалпы заңдылықтарымен, екінші жағынын, сол елдің даму ерекшеліктерімен байланысты. Ертедегі Грецияда тәрбиенің екі жүйесі қалыптасты: спартандық және афиналық. Кейбір жалпы ерекшеліктерімен қатар бір-бірінен елеулі айырмашылықтары да болды. Спартандық тәрбие жүйесі. Тәрбие процесі- күрделі динамикалық жүйе. Бұл жүйенің әр компоненті өз кезегінде өзіндік компоненттері бар жүйе ретінде қаралады. Қолайлы анықтау шектерін қолдану арқылы әрқилы жүйе мен құрылымдар түзуге болады. Тәрбие процесі жалпы педагогикалық процестің бөлігі ретінде осы процестің заңдылықтарына бағынады. Тәрбиелеу тәжірибесі үшін тәрбие процесінің кейбір бірліктерін тәрбие сапасына ықпал жасайтын заңды қатынастар пәрменділігімен байланыстыру қажет. Тәрбиелеу пәрменділігі мыналарға байланысты. Тәрбие жүйесінің үлгісін жасау-бұл жүйелі білім беру үлгісін жасау процесі. Мұны әрі тәрбие жүйесін танып білу тәсілі ретінде де, әрі жүйені. Қазіргі мектеп жағдайында тәрбие процесінің бағыттары мынадай: үйлесімді, жан-жақты дамыту мақсатын есепке ала отырып, тұлғаны біртұтас қалыптастыру; азаматтық құндылықтар, әлеуметтік-бағдарлы мотивация, ақыл-ой, эмоционалдық және еріктік үйлесім ауқымы негізінде тұлғаның адамгершілік сапаларын қалыптастыру; оқушыларды ғылыми, мәдени және.
қатаң есептегі құжаттар
ертегілер түрлері балаларға арналған
мен еліме не беремін эссе
тірі табиғаттың өлі табиғатқа айналуы
годы полные любви и радостей краткое содержание
.
==============================================================
~~~~~ отпен аластау сөздері ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Odemkněte výhody hraní v kasinu Mostbet: Váš dokonalý průvodce 24.10.19
- 다음글The Primary Cause You need to (Do) Http //dl.highstakesweeps.com Login 24.10.19
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.