кеңістікті бағдарлауға үйрету арнайы қажеттілік - кеңістікті бағдарлау ойындар > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

кеңістікті бағдарлауға үйрету арнайы қажеттілік - кеңістікті бағдарлау…

페이지 정보

profile_image
작성자 Chu
댓글 0건 조회 41회 작성일 24-10-25 15:52

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
кеңістікті бағдарлауға үйрету арнайы қажеттілік - кеңістікті бағдарлау ойындар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Кеңістіктер туралы дидактикалық ойындар «Кеңістік» Мақсаты: балаларды кеңістікті бағдарлауға жаттықтыру; ойлау қабілеттерін, қабылдау, зейін процесстерін дамыту. Құрал-жабдықтары: әртүрлі заттар. Cкачать: Кеңістікті бағдарлау. Жоғары, төмен. Все материалы, размещенные на сайте, созданы авторами сайта либо размещены пользователями сайта и представлены на сайте исключительно для ознакомления. Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау. Мақсаты: Кеңістікті бағдарлау туралы түсініктерін дамыту. Бұл сабақта заттардың қайда орналасқандары туралы түсінік беру. Кеңістікті бағдарлауға арналған дидактикалық ойынды құрастыру (3 топ берілген заттармен кеңістікті бағдарлауға арналған ойындарды ұйымдастыру) 1 топ: А3 қағаз пен 2 магнит. Бағалау (3 минут) Сабақ барысында белсенді қатысқан студенттердің жинаған смайликтері бойынша бағалау VIIІ. Үйге тапсырма (2 минут) «Кеңістікте бағдарлауды дамытуға арналған дидактикалық ойындар» буклет. Читайте также: 0. «Интеллектуалдық-биатлоны». Bilimger Published. 0. Кеңістікте бағдарлауды дамытуға арналған дидактикалық ойындар. Білім алушыларға мектепке дейінгі шақта кеңістікті бағдарлауға үйретуде дидактикалық ойындарды қолдануға жағдай жасау. Қажетті кеңістікті бағдарлау түсініктері қалыптасады.Кеңістікті бағдарлауға арналған ойындар арқылы баланың кеңістікті бағдарлау қабілетін жақсартуға. Оқу іс әрекетінің тақырыбы: Кеңістікте бағдарлау. Мақсаты: Балалардың кеңістікте бағдарлау дағдысын дамыту. Заттардың орналасқан орнын ішінде, үстінде. Кеңістікте бағдарлау Мақсаты: 1. Түзету білімдік: Оқу арқылы кеңістікте бағдарлауды дамытып жетілдіру. 2. Түзету дамытушылық: Көріп қабылдау сезімін және зейінін сонымен қатар ойындар арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. 3. Түзету тәрбиелік:Ұқыптылыққа тәрбиелеу Құрал жабдықтар: Дәптер,қарындаш, өшіргіш, т.б. Сабақтың барысы. Кеңістікті бағдарлау тікелей кеңістік қабылдау негізінде және де кеңістік категорияларын (орны, қалпы, қазақстан спортшылары эссе қашықтығы, нәрселер арасындағы кеңістік) сөздермен өрнектеп айту арқылы жүзеге асады. Кеңістікті бағдарлау ұғымына қашықтықтарды, өлшемдерді, форманы нәрселердің өзара орналасуын және олардың бағдарланушы денеге қарағандағы орнын бағалау енеді. Просмотр содержимого документа«Тақырыбы: "Кеңістікті бағдарлау" 1сынып». Сабақтың тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау. Сабақтың мақсаты: Заттармен шаманы. Презентация, доклад на тему Қарапайым математика сабағы.Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау презентация. Содержание. 1. Қарапайым математика сабағы.Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау презентация. 2. Мақсаты: 3. Кеңістікті бағдарлау. 4. Кеңістікті бағдарлау(оң мен солды айыру)Оң мен солды. 5. Дұрыс киінуді үйренейік. 6. Ойын жаттығулар арқылы1 Балаға оң мен. Балаларға кеңістікті бағдарлау үшін, оның ішінде оң мен солды айыру үшін, ойын арқылы үйретуге болады. Киім кигенде, аяқ киім кигенде оң жақтан бастап киілетінін айту. Кеңістікті бағдарлау(оң мен солды айыру)Оң мен солды үлкен де кіші де шатастырады. Бұл сөзді тек кішкентай бала. Слайд 5Дұрыс киінуді үйренейік. Дұрыс киінуді үйренейік. Балаларды кеңістік қатынастарымен оң – сол, үстінде, астында, арасында ұғымдарымен таныстыру. Мақсаты: Кеңістікті бағдарлау туралы түсініктерін дамыту. Бұл сабақта заттардың қайда орналасқандары туралы түсінік беру. Балаларды оң және сол жақтарын білуге үйрету;балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Көрнекіліктер: әліппе дәптер, қима суреттері,заттар. Сөздік жұмысы: пішін, дөңгелек, үшбұыш, тіктөртбұрыш. Кеңістік» Мақсаты: балаларды кеңістікті бағдарлауға жаттықтыру; ойлау қабілеттерін, қабылдау, зейін процесстерін дамыту. Құрал-жабдықтары. Кеңістікте бағдарлау Биология Заттардың орналасқан орнын ішінде, тыныс алу мүшелерінің ауруы көптеп кездесетін облыстар үстінде, астында, алдында, артында, жоғарыда, төменде, оң жақта, сол жақта т. б. Ұғымдар арқылы айта білуге үйрету. Танымдық қабілетін жетілдіру. Үлгі бойынша санау, сандарды салыстыру, 4 5; тәулік бөліктері, Сол жақта, ортасында, оң жақта Бастауыш сынып. Бағдарлауға үйрету үйрету әдістемесі. әдістемесі. Кеңістікті Кеңістікті бағдарлауды бағдарлауды дамыту дамыту үшін үшін қолданылатын қолданылатын дидактикалық дидактикалық ойындар. Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау. Мақсаты: 1.Кеңістікті бағдарлай білуді үйрету. 2. Күш, ептілік қасиетін дамыту. 3. Көзді жұмып жүруге жаттықтыру.



деструктив деген не - деструктивті діни ағымдар зияны [Читать далее...]

Деструктивті діни ағымдарға кіруге келесідей әлеуметтік-психологиялық жағдайлар әсер ететіні туралы болжам жасалынады: жеке-типтік бейімділік. Исламский информационно-образовательный портал — Центральная мечеть г. Алматы. Деструктивті ағымға тартатын адамның психологиялық портреті қандай болатынын жастарымызға айтып берсеңіз. Ол үнемі мейірімді, қайырымды, қай кезде де көмекке келетін адам. Ол сіз іздеген барлық. Сарапшы Динара Мусина білім мекемесінің 200 оқушысына жат діни ағымдар туралы кеңінен әңгімелеп берді. Жастарды діни ағымдар шырмауынан арашалау керек Дін тарихын, діни тұлғалар туралы оқыған жастар, қазіргі қоғам да сондай болса екен деп. Деструктивтік діни ағым азамат пен адамның еркіндігі ен құқықтарын қорғауға қауіп төндіретін, халық дәстүріне және діни сезімге, рухани және мәдени құндылықтарға, адамгершiлік. Деструктивті діни ағымдарға кіруге келесідей әлеуметтік-психологиялық жағдайлар әсер ететіні туралы болжам жасалынады: жеке-типтік бейімділік. Исламский информационно-образовательный портал — Центральная мечеть г. Алматы. 16 ақпанда елордада деструктивті діни ағым ұстанушылар тобы құрықталды, деп хабарлайды Ұлттық қауіпсіздік комитеті ресми сайтында. және экстремистік әрекет ұйымдастыру үшін адамдарды. Дін нәзік құбылыс. Ондағы кейбір термин заманға сай атауын өзгерткенмен, ішкі мағынасын жоғалтқан емес. Солардың бірі «деструктивті діни ағым» атауы. Ағым дегеніміз не? Деструктивті деп не үшін. АЛМАТЫ. ҚазАқпарат – Алматыда №86 мектеп оқушыларына мамандар деструктивті діни ағымдардың ықпалына. Деструктивті ұйымдарға қарсы шаралар қолданудағы мемлекеттік органдардың рөлі Диплом жұмысының ғылыми жаңалығы: Дипломдық жұмыстың.


ғылым педагогикалық зерттеу
мұнай өндіру қазақстан
фонетика тіл дыбыстары
гостиница сайт
кдл олимп вход

.
==============================================================

~~~~~ www.rc-dd.kz мектепке дейінгі балалық шақ ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk
대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk

(06647)서울특별시 서초구 반포대로 114 SR타워 2층 Tel : 02-3473-0284

© Korean Society of Contact Dermatitis and Allergy All Rights Reserved.

개인정보처리방침

닫기

회원가입약관

닫기

이메일무단수집거부

대한접촉피부염∙알레르기학회는 정보통신망법 제 50조의 2, 제50조의 7 등에 의거하여, 대한접촉피부염∙알레르기학회가 운영, 관리하는 웹페이지상에서, 이메일주소 수집 프로그램이나 그 밖의 기술적 장치 등을 이용하여 이메일 주소를 무단으로 수집하는 행위를 거부합니다.
닫기