адам ретіндегі 10 басты аркана
페이지 정보
본문
адам ретіндегі 10 басты аркана [Подробнее...]
Ірі денгейі, адам санасы сияқты факторларға негізделді. Адам сойыл, найза т. б. еңбек құралдарын пайдалану арқы-. Я на козгалыс дағдыларын қалыптастырды. Бұл. Сонымен қатар, іске аспай жатқан құндылықтар да болады: үйлену, тұрмыс құру, ата-ана болу, өмірде өз орныңды табу, сыйлы адам болу, тұлға ретінде мойындалу да құндылықтар. Жеті басты, үш басты, әйел бейнесінде, адам қанын соратын құбыжық ретінде сипатталады. Демек, алғашында мифтен келіп шыққан айдаһар бейнесі, қоғам дамыған. Мақсаты: 1. Білімдік танымдық: Оқушылардың білімдік дағдысын қалыптастыра отырып, діни бағыттағы сауаттылығын жетілдіру арқылы сөйлеу тілін дамыту, адамгершілік қасиеттерін шыңдау. Әр ортада өздерінің жан-жақтылығын жетілдіру, таныту, толеранттылыққа баулу. 2. Фараби «Жүрек басты мүше, мұны тәннің ешқандай басқа мүшесі билемейді. Бұдан кейін ми келеді. Бұл да басты мүше, бірақ, мұның үстемдігі бірінші емес» (әл Фараби. Философиялық трактаттар. Жалпыадамзаттық құндылықтар болып саналатын рухани. Адам өмірін қалай бағалайтыны туралы әртүрлі саясат пен актуарлық жағдайларда өткен көптеген тартысты пікірталастар оның іс жүзінде қаншалықты шектеулі екенін көрсетеді. Білімге инвестиция салудың дәлелі негізінен эконометриялық талдауға негізделген дәлел емес. Қазақ философиясындағы адам және оның өмір сүруінің мәні. Көп адам өміріндегі түкке тұрмайтын нәрсеге шыр-пыр болып, трамин цена маңызды нәрсені ұмытып кетеді. Бүгін әр адам өмірінде маңызды рөл атқаратын 10 нәрсені көрсетеміз. Адам мәселесі.Адам мәселесі, оның ішіде шығу тегі, мәні, табиғаттағы орны және қоғамдық өмірдегі рөлі мәселелері фундаменталдық философиялық тақырыптардың бірі болып табылады.Философия пайда болғанынан қазіргі. Эсседе адамгершілік-асыл қасиетінің құрмалықтықтарындағы және өзіндік көзқарасының қалыптасуына жақылғанда. Адамгершілік-асыл қасиетің жақты процессі, қайырымдылық, мейірімділік, қабілет, ақыл, яғни, сәнді де мәнді өмір сүруіне қызмет етеді. Абай адам тұлғасының маңыздылығын терең түсінді, адамды жоғары қойып, «Адам бол!» қағидасын философиялық деңгейге көтерді. «Адам бол!» қағидасы адамгершілік қарым-қатынастардағы ақылдың. Эмоция-адам мен жануарлар психикасының ерекше көріністерінің бірі эмоция. Ол мінезді бағыттау және жүзеге асыру амалдарын жасайтын мотивацияның құрамында маңызды орын алады. Иә, адам Тәңірдің ерекше жаратылысы. Адамзат өзінің кемел ақыл-парасатымен барлық әлемді меңгерсе де, өзінің адам ретіндегі сыры мен құпияларына тереңдей алған жоқ. Демек, адамтану ғылымы. Қазақ философиясының басты мәселесі – адам (тұлға) және қоғам. Бұл арақатынаста өмірдің мәні мәселесінің әлеуметтік-философиялық аспектісі. Құн төлейтін кездегі айыптың бас тоғыз (түйе бастатқан), орта тоғыз (ат бастатқан), аяқ тоғыз (дөнен өгіз бастатқан), сондай-ақ ең ауыры – тоқал. Ғалым мұрасын зерттеушілер әл-Фараби философиясына тірек болған үш дәйектемені көрсетеді: «1) дүниені мәңгілік деп тану; 2) зерттеу принципі ретіндегі детерминизм; 3) парасат.
етістік тапсырмалар 3 сынып - дара етістік сұрақтары [Читать далее...]
Сабақтың тақырыбы Етістік 3- сынып. Сабақтың мақсаты Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы етістік туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Етістік тақырыбына байланысты термин сөздер Learn with flashcards, games, and more — for free. Try the fastest way to create flashcards hello quizlet. Оқушыларға болымды, болымсыз етістік туралы түсіндіру, білімдерін кеңейту. Бағалау критерийлері: Алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу. Bibka. Қазақ тілі 3 сынып. Сабақтың тақырыбы: Етістік. Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Сабақтың мақсаты: Етістік туралы білімдерін одан әрі дамыту. 1. Білімділік міндеті: Етістіктің зат есіммен. Дара,. күрделі. Салт,сабақты. етіс. есімше. көсемше. 2. Тапсырма. Топтастыру. 3. Тапсырма. Жеке,топпен жұмыс. 212-жаттығу. Бет:185. Етістікті тауып,талдау. Дара етістік дегеніміз не? Мысал Күрделі етістік дегеніміз не? Мысал Сөйлемде етістік қандай сөйлем мүшесін атқарады? VI. Үйге тапсырма беру 5 жаттығу, 41. 4) Етістік нені білдіретінін белгіле a) заттың қимылын b) заттың сынын c) заттың сапасын 5) Жұрнақ арқылы жасалған етістікті анықта a) бер b) ойла c) жаз 6) Дара етістікті тап a) алып кел b) бара жатыр. Сабақтың түрі, әдісі: Жарыс сабақ, ойын ашық айту, түсіндірмелі, сұрақ- жауап, мақтау- мадақтау. Пәнаралық байланыс:дүниетану,математика,. музыка, әдебиеттік. Сабақтың тақырыбы: Болымды және болымсыз етістік. 3 сынып. Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды болымды және болымсыз етістіктермен таныстыру; 2. Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін. Бүгінгі сабақта етістік туралы білімізді бекіту мақсатында тапсырмалар орындайтын боламыз. Сынып: 3, Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы. Етістіктің сұрақтарын көрсет. а) кім? не? ә) кімдер? нелер? б) не істеді? не қылды? қайтті? 3. Етістік нені білдіреді? Етістіктің ережесін еске түсіру.
толық айда қоңырау шалу үшін сиқыр конактарга рахмет айту неліктен ер адам ұлдың тууы туралы армандайды бикеш үшін сәттілік жұлдыз жорамал беташар жыры, беташар жыры текст
еаэо аума?ында тауарларды ?тк?зу кез?нде тауар?а
ж дан келетін жейтін заттар
гдз математика
элементы денежной системы
сюжеттік рөлдік ойындар жинағы
тұрғын үй басқармасы астана адрес
.
==============================================================
~~~~~ трамин цена ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Nighttime CBD Oil Tincture with Melatonin 24.11.17
- 다음글қазақстанның геосаяси қауіпсіздігін күшейтуге 3 ұсыныс - мемлекеттің қауіпсіздігі эссе 24.11.17
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.