сүйікті ойыншықтар сөйлеуді дамыту - ойыншықтар достығы сөйлеуді дамыту > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

сүйікті ойыншықтар сөйлеуді дамыту - ойыншықтар достығы сөйлеуді дамыт…

페이지 정보

profile_image
작성자 Shad
댓글 0건 조회 5회 작성일 24-11-17 22:50

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=сүйікті+ойыншықтар+сөйлеуді+дамыту+ойыншықтар+достығы+сөйлеуді+дамыту
 
 
сүйікті ойыншықтар сөйлеуді дамыту - ойыншықтар достығы сөйлеуді дамыту [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Ойыншықтар достығы. Мақсаты: Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме. Ән мәтініне назар аудара білулерін және таза да түсінікті етіп айтуларын қалыптастыру. Ойыншықтар түрлерін бір бірінен ажырата білулерін дамыту Мотивациялық қозғаушы Балаларды саппен жүргізу, жарты шеңбер бойына тұрғызу. Жылулық шеңберіне тұрып, жылы сөздер айту: Балалар, қуанышымызды бір бірімізге жеткізейік: Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Ренжуді білмейміз. Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Менің ойыншықтарым. Мақсаты: Балаларды ойыншықтардың түрімен, түсімен таныстыру, тақпақтар айтқызу, сөздік қорын молайту, тіл. Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Ойыншықтар достығы. Мақсаты: Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме. Менің сүйікті ойыншықтарым, балабақшаға арналған сабақ жоспары. Тақырыбы: Сүйікті ойыншықтар (ойыншықтар туралы әңгіме құрастыру). Мақсаты: ойыншықтардың суретіне қарап әңгіме құрастыра білуге; Білімділігі: «д», «т». Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Ойыншықтар достығы. Мақсаты:Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға ұйретуді жалғастыру. «Қ» дыбысының дұрыс айтылуын бекіту.Өзара татулық сезімдерін дамыту.Достықты қадірлей білуге тәрбиелеу. Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:шаттық шеңбер, Әдіс-тәсілдер: көрсету,түсіндіру,әңгіме жүргізу. Көрнекі құралдар: суреттер, ойыншықтар. Қостілділік: алтын орда ыдырауы ойыншықтар -игрушки. Іс-әрекет кезеңдері. Айнымайды бөпемнен, Тек сөйлеуді білмейді. -Балалар, кім жауабын біледі? Бұл не? -Балалар, сендердің сүйікті ойыншықтарың барма? Қандай? Көбіне қыз балалар қандай ойыншықты жақсы көреді? Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға үйретуді жалғастыру. Өзара татулық сезімдерін дамыту, сөздік қорын молайту, қабылдау, е. Сөйлеуді дамыту"Сүйікті ойыншықтар" тех карта. Дошкольное образование, Уроки, Дошкольникам, "Сүйікті ойыншықтар" тех карта. Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға үйретуді жалғастыру. Өзара татулық сезімдерін дамыту, сөздік қорын молайту, қабылдау, е. Ұйымдастырылған оқу оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Сүйікті ойыншықтар. Мақсаты: «Сүйікті ойыншықтар» туралы әңгімелеу. Білімділік. Балалар бүгінгі жаңа оқу іс- әрекетіміз «Қатынас» білім саласы, тіл. дамытудан «Менің сүйікті ойыншығым тақырыбын өтеміз. -Балалар қазір қандай мезгіл? Балалар; көктем мезгілі. Тәрбиеші ; жарайсыңдар балалар! Сұрақ жауап ; Сүйікті ойыншықтарың бар ма? -Қандай ойыншықтарың бар? -Қандай ойыншықты жақсы көресіңдер? Ойыншықтарды қалай ұстау керек? Балалар; жауап береді. Мақсаты: Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға үйретуді жалғастыру. Өзара татулық сезімдерін дамыту, сөздік қорын молайту, қабылдау, есте сақтау қабілетін жалғастыру. Сөздік жұмыс маймыл, көжек. Билингвальды компонент маймыл – обезьяна, көжек – зайчик. Көрнекіліктер суреттер, ойыншықтар, геометриялық пішіндер. Шаттық шеңбері: Шеңбер болып тұрайық Балалар, ойыншықтарды резеңкеден, пластмассадан, матадан жасалынған ойыншықтар деп бөлуге болады. Міне, мына ойыншықтарға қарайық. Парта үстінде тұрған ойыншықтармен таныстыру. Енді балалар, мен сендермен тағы бір ойын ойнағым келіп тұр. Ойын «Кім жылдам?». Алдын ала дайындықпен ойыншық туралы сипаттама әңгіме құрастыруға үйретуді жалғастыру. Жануарлар төлдерінің аттарының «-шақ», «-қан» жұрнақтары арқылы жасалуы туралы түсінік беру. Ән мәтініне назар аудара білулерін және таза да түсінікті етіп айтуларын қалыптастыру. Ойыншықтар түрлерін бір бірінен ажырата білулерін дамыту Мотивациялық қозғаушы Балаларды саппен жүргізу, жарты шеңбер бойына тұрғызу. Жылулық шеңберіне тұрып, жылы сөздер айту: Балалар, қуанышымызды бір бірімізге жеткізейік: Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Ренжуді білмейміз. Мақсаты: Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға ұйретуді жалғастыру. «Қ» дыбысының дұрыс айтылуын бекіту.Өзара татулық сезімдерін дамыту. Достықты қадірлей білуге тәрбиелеу. Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Ойыншықтар достығы. Мақсаты:Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға ұйретуді жалғастыру. «Қ» дыбысының дұрыс айтылуын бекіту.Өзара татулық сезімдерін дамыту.Достықты қадірлей білуге тәрбиелеу. Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:шаттық шеңбер -Балалар, сендердің сүйікті ойыншықтарың барма? Қандай? Көбіне қыз балалар қандай ойыншықты жақсы көреді? Ойыншықтардың атын, түсін және қандай заттан жасалғанын, жекеше, көпше атауларын білуге үйрету. Мақсаты: Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға үйретуді жалғастыру. Өзара татулық сезімдерін дамыту, сөздік қорын молайту, қабылдау, есте сақтау қабілетін жалғастыру. Сөздік жұмыс маймыл, көжек. Билингвальды компонент маймыл – обезьяна, көжек – зайчик. Көрнекіліктер суреттер, ойыншықтар, геометриялық пішіндер. Шаттық шеңбері: Шеңбер болып тұрайық Балалар, ойыншықтарды резеңкеден, пластмассадан, матадан жасалынған ойыншықтар деп бөлуге болады. Міне, мына ойыншықтарға қарайық. Парта үстінде тұрған ойыншықтармен таныстыру. Енді балалар, мен сендермен тағы бір ойын ойнағым келіп тұр. Ойын «Кім жылдам?». Алдын ала дайындықпен ойыншық туралы сипаттама әңгіме құрастыруға үйретуді жалғастыру. Жануарлар төлдерінің аттарының «-шақ», «-қан» жұрнақтары арқылы жасалуы туралы түсінік беру.

еліміздегі балалар кукыгы калай коргалады, баланың құқығын қорғайтын 3 құжат ең жылдам қозғалатын жануарлар қандай тіршілік ортасында мекендейді, ең ақылды жануар логикалық сұрақ бастауыш, ерекше логикалық сұрақтар ақ аю қызыл кітапқа енген, аю туралы мәлімет қазақша өзен шаянның тыныс алу мүшесі, буынаяқтылардың денесі



столица казахского ханства в 16 веке, столица казасср с 1920 по 1924 балалардың шығармашылығын театр арқылы дамыту, балабақшадағы театрландырылған іс әрекет түрлері торт со сгущенкой быстро, медовый торт рецепт домашний ұлпаларда жасушалардың орналасуы біркелкі ме, түзуші ұлпа орналасқан жері
mnu kz
ұлттық және отбасылық құндылықтар эссе
тіл туралы заң неше баптан тұрады
требуется в атырау на сегодня
әмре арман қыз скачать

.
==============================================================

~~~~~ тарих туралы цитата ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk
대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk

(06647)서울특별시 서초구 반포대로 114 SR타워 2층 Tel : 02-3473-0284

© Korean Society of Contact Dermatitis and Allergy All Rights Reserved.

개인정보처리방침

닫기

회원가입약관

닫기

이메일무단수집거부

대한접촉피부염∙알레르기학회는 정보통신망법 제 50조의 2, 제50조의 7 등에 의거하여, 대한접촉피부염∙알레르기학회가 운영, 관리하는 웹페이지상에서, 이메일주소 수집 프로그램이나 그 밖의 기술적 장치 등을 이용하여 이메일 주소를 무단으로 수집하는 행위를 거부합니다.
닫기