дауысты дыбыстарды оқыту әдістемесі - фонетиканы оқыту әдістемесі > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

дауысты дыбыстарды оқыту әдістемесі - фонетиканы оқыту әдістемесі

페이지 정보

profile_image
작성자 Woodrow
댓글 0건 조회 11회 작성일 24-07-22 13:45

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=дауысты+дыбыстарды+оқыту+әдістемесі+фонетиканы+оқыту+әдістемесі
 
 
дауысты дыбыстарды оқыту әдістемесі - фонетиканы оқыту әдістемесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқыту және жазу ережелерін (алфавит, графика, орфо- графия) Дауысты фонемалардың фонетика- лық варианттары Радлов сөз ішіндегі дауысты дыбыстарды дина-. Бастауыш мектеп оқушыларына қазақ тілі фонетика элементтерінен білім мен дағды беріледі. Бұл білім мен дағды басқа да тілдік фактілермен ұштасады. Оқушылар. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту: Дауысты және дауыссыз дыбыстар: Қазақ тілінің фонетикасын меңгерту маңызы: Фонетиканы оқыту әдістемесі. Яғни оқушы фонетиканы оқу арқылы әдеби тілдің түрлі дыбыстық заңдылықтарымен танысады, дауысты, дауыссыз дыбыстардың жетілуін оңай ажыратумен бірге, түрлі орфографиялық ережелерді. Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту әдістемесі: Сөздердегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды үңсас- Қазақ тілінен мектепте сабақ оқытудың аса жауапты кезеңі. Берілу тәртібі де, оқыту әдістемесі де қазіргі оқыту «Қ.Кемеңгерұлының дыбыстарды – дауысты, дауыссыз, жарты дауысты деп кітаптың «Фонетика және дыбыстар. Бастауыш сыныпта фонетиканы оқытудың маңыздылығын зерттеу. оқыту әдістемесі, каллиграфия Білім алушы: Өнербек Дария Жетекшісі: Култайбаева Г. Осы д ə. Дауысты дыбыстар мен дауыссыз дыбыстардың артикуляциялық моделі арқылы олардың ортақ және алшақ белгілері ажыратылады. Шағатай және түркі жазуындағы кейбір. Бастауыш мектеп оқушыларына дыбыс пен әріп туралы білім мен дағды әліппе кезеңінен бастап меңгертіле бастайды. Мұғалім дыбыс пен әріпті. Қорытынды. Дауысты дыбысты оқытуда ғалымның ұсынған әдістері. Дауыссыздарды оқыту әдістемесі. 04. 05. Ғалым методикалық тұрғыдан әуелі. Фонетиканы оқыту әдістемесі., Ж. Исакаев. Айбын Шыңғыс.,. Фонетика (грекше phonetikos — дыбыстың). Админ. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі. Фонетика – тіл дыбыстарын зерттейді. Мысалы, ақ дегендегі "қ" дыбысы мен қағаз дегендегі "қ". 1.1 Фонетиканы оқыту әдістемесі Тілдің дыбыстық жағының сырын оқушыларға түсіндіріп, онын лексикалық Сондықтан да фонетика грамматиканың лексикамен. Әдіс. Сабақтың әр кезеңінің толық өз мақсатына қарай фонетиканы дұрыс, сапалы оқыту мұғалімнен үлкен Дауысты және дауыссыз дыбыстарды салыстыр. 2.1 Дауысты, дауыссыз дыбыстарды оқыту әдістемесі Қазақ тілінде 37 дыбыс бар. Олар қазақ әліпбиінде белгілі бір жүйе болып қалыптасқан. ФОНЕТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ 6. 1.1 Алфавит, дыбыс, әріп 11. 1.2 Дауысты дыбыстарды оқыту 13. 1.3 Дауысты әріптердің емлесін оқыту 15. 1.4 Дауыссыз дыбыстарды. ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ФОНЕТИКАНЫ ОҚЫТУ. Тіл дыбыстарының түрлері. Дауысты дыбыстардың жіктелуі. Дауысты дыбыстар кестесеі. Дауыссыз дыбыстар кестесі.

ағылшын тіліндегі 12 шақ, ағылшын тілі грамматикасы ережелері төте жазудағы реформалау тәсілі, төте жазу қай жылдан бастап қолданылды ханзада жумонг 73 бөлім казакстан тауелсиздик кай жылы алды, тәуелсіздік алған күн сезімдердің түрлері




елім деп соққан жүрегім эссе
жаратылыстану апталығының жабылуы сценарий
енисей талас орхон ескерткіштері туралы жинақы мәтін
қазақ жері эссе
халықаралық әкелер күні

.
==============================================================

~~~~~ роза рымбаева жетістіктері ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk
대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk

(06647)서울특별시 서초구 반포대로 114 SR타워 2층 Tel : 02-3473-0284

© Korean Society of Contact Dermatitis and Allergy All Rights Reserved.

개인정보처리방침

닫기

회원가입약관

닫기

이메일무단수집거부

대한접촉피부염∙알레르기학회는 정보통신망법 제 50조의 2, 제50조의 7 등에 의거하여, 대한접촉피부염∙알레르기학회가 운영, 관리하는 웹페이지상에서, 이메일주소 수집 프로그램이나 그 밖의 기술적 장치 등을 이용하여 이메일 주소를 무단으로 수집하는 행위를 거부합니다.
닫기