қандай құндылықтарды жете меңгергенімізде біртұтас қоғам қалыптастырамыз эссе - өмір құндылығы эссе > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

қандай құндылықтарды жете меңгергенімізде біртұтас қоғам қалыптастырам…

페이지 정보

profile_image
작성자 Bettina
댓글 0건 조회 12회 작성일 24-07-22 16:21

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қандай құндылықтарды жете меңгергенімізде біртұтас қоғам қалыптастырамыз эссе - өмір құндылығы эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жоқ жерден себепсіз соғыс шығару, терроризм, күш қолдану, азап көрсету, зұлымдық, отаршылдық, нәсілшілдік, әділетсіздік, теңсіздік, кемсітушілік, еңбекті бағаламау, аштық, жоқшылық сияқты адам атын қорлайтын жаһандық мәселелер бүгінгі қоғамның деңгейін көрсететін мысалдар. Ұлттық құндылықта білім мен тәрбие берудің басым бағыттарының бірі тәрбие жұмыстарының әлеуетін күшейту болып табылады. «Қазақстан 2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында ұлт Көшбасшысы: «Бала тәрбиелеу – болашаққа ең үлкен инвестиция. 0. Ұлағатты ұрпақ тәрбиелеу аса жауапты әрі күрделі міндет. Ұлттық құндылыққа қанығып өскен өреннің танымы терең, ділі берік болады. ҚР Президенті Қасым Жомарт Кемелұлы Тоқаев. Тәрбие ұрпақты биік мұратқа жетелейтін сапалы білімнің тұғыры. Ұлттық құндылықтармен сусындап өскен ұрпақ ұлағатты болмақ. Бүгінгі таңда тәрбие мәселесінде туындап жатқан жағдайлар мен өзгерістер бала бойында ұлттық, рухани-адамгершілік құндылықтарды сіңіру тәсілдерін қайта ойластыруды, қауіпсіз, жайлы орта құруда білім беру ұйымдарының мемлекеттік және әлеуметтік институттар арасында өзара ынтымақтастық қарым-қатынастардың жалпы парадигмасын өзгертуді талап етеді. Бала тәрбиесі бүкіл қоғамның міндеті. Өскелең ұрпаққа ерекше көңіл бөліп, оларды игі істерге бағыттауымыз керек. Барлық оқу орындарында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру, балалардың бойына адами құндылықтарды сіңіру, мектеп пен отбасының өзара байланысын нығайту маңызды. Әлемдік қауымдастықтың біртұтас білім кеңістігін қалыптастыруға бағытталған ортақ мүддеге барынша әрекеттенуі – жалпыадамзаттық және. Әр ұлттың өзінің ұлттық құндылықтары болады. Бір ұлтты екінші ұлттан ерекшелендіріп тұратыны оның тілі, әдет-ғұрпы, салт-санасы, менталитеті және т.б. Ұлттық құндылығымыздың ең бастысы. Тұлға тәрбиесінің тұжырымдамалық негіздері (бұдан әрі Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері) әрбір адамның әл-ауқатын нығайту, ұлттық сана-сезімді қалыптастыру, жеке және қоғамдық құндылықтарды қайта зерделеу, әлеуметтік әділеттілікті, өркендеген әрі орнықты азаматтық қоғамды дамыту үшін баршаға тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету идеалдары мен Қаз. 1) Идеяны ой елегінен өткізіп қабылдау; 2)Идея туралы пікірталастың бәрін қарастыра отырып, өмірлік дәлелдерге сүйену; 3)Рухани байлық негізінде қарастыру; 4)Ынта. Тұлға тәрбиесінің тұжырымдамалық негіздері (бұдан әрі Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері) әрбір адамның әл-ауқатын нығайту, ұлттық сана-сезімді қалыптастыру, жеке және қоғамдық құндылықтарды қайта зерделеу, әлеуметтік әділеттілікті, өркендеген әрі орнықты азаматтық қоғамды дамыту үшін баршаға тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету идеалдары мен Қаз. Бағдарлама біртұтас тәрбие бағдарламасы шеңберінде құндылықтарға негізделген тәрбие ісін басқару және оны педагогикалық қызметте тиімді жүзеге. Бүгінгі күннің ең басты құндылықтары: ИСЛАМ- мәңгі құндылық;; АДАМ және оның денсаулығы, қауіпсіздігі;; Татулық- адасдардың жақсы өмір сүруі. Тұлға қалыптастыруда ұлттық құндылықтар негізінде білім мен тәрбие беру. Бүгінгі таңда жас ұрпақты өз халқының тарихын, тегін, салт-дәстүрін, тілін, білімін, адамзаттық мәдениетті, адами қасиетті мол терең түсінетін шығармашылық тұлға етіп тәрбиелеу өмір талабы, қоғам қажеттілігі. Жоқ жерден себепсіз соғыс шығару, терроризм, күш қолдану, азап көрсету, зұлымдық, отаршылдық, нәсілшілдік, әділетсіздік, теңсіздік, кемсітушілік, еңбекті бағаламау, аштық, жоқшылық сияқты адам атын қорлайтын жаһандық мәселелер бүгінгі қоғамның деңгейін көрсететін мысалдар. Әр ұлттың өзінің ұлттық құндылықтары болады. Бір ұлтты екінші ұлттан ерекшелендіріп тұратыны оның тілі, әдет-ғұрпы, салт-санасы, менталитеті және т.б. Ұлттық құндылығымыздың ең бастысы. Бүгінгі таңда тәрбие мәселесінде туындап жатқан жағдайлар мен өзгерістер бала бойында ұлттық, рухани-адамгершілік құндылықтарды сіңіру тәсілдерін қайта ойластыруды, қауіпсіз, жайлы орта құруда білім беру ұйымдарының мемлекеттік және әлеуметтік институттар арасында өзара ынтымақтастық қарым-қатынастардың жалпы парадигмасын өзгертуді талап етеді.



екі адамның арасына от салу - еки жастын ортасына еси кеткен туседи [Читать далее...]

Арыста екі адам жаңадан салынып жатқан үйдің аумағында төрт тұрғынды атып кеткен: 12:48 Қосымша жаңалықтар мен оқиғаларды. Жалғаулықсыз салдар мәнді сөйлем себеп мәндіден бұрын тұрса, арасына қос нүкте қойылады. Мысалы: Жастар кешкілік сауық-сайран құрмақ болады: өйткені үлкендер көрші ауылға кеткен еді. 3. Бірінші: Рухани құндылықтарды сауда-саттықтан жоғары қою. Мұсылман адамның сауда-саттық жасап, кәсіппен айналысуындағы мақсат ешкімге мұқтаж болып, қол жаймау, дүниелік тәуелсіз болып. Бүгін Қазақстан мұсылмандары діни басқармасының төрағасы Наурызбай қажы Тағанұлы Атырау өңіріне сапары барысында Жылыой аудандық орталық мешітінде жамағатқа жұма уағызын айтты. Неке деп екі адамның бірігіп ортақ шаңырақ құруы. Үйлі болуы. Бірге тұруы. Әйел мен еркек бірін бірі сүйсе, сыйласа бірге тұрып отбасын құрады. Баланы дүниеге әкеледі. Тәрбиелейді. Ертеден келе жатқан ырым бойынша, қазақтар белгілі батырлар мен билерге, ақындарға, тағы басқа елге белгілі адамдарға жас сәбидің аузына түкіртіп алатын болған. Оның мақсаты – сәби сол. «Көті шелектей болу» — мақтану, ырза болып қалу, дандайсу; 2. «Көтінен жел шығару» — ысқыру; 3. «Көтін жырту» — қатты дауыс шығарып. Ертеден келе жатқан ырым бойынша, қазақтар белгілі батырлар мен билерге, ақындарға, тағы басқа елге белгілі адамдарға жас сәбидің аузына түкіртіп алатын болған. Оның мақсаты – сәби сол. Мазмұны. 1 XVIII ғасырдың екінші жартысындағы патша үкіметінің Кіші жүз бен Орта жүздегі саясаты. 2 Қазақтардың 1773—1775 жылдары Е.Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысуы. 3 1783—1797. Ондай болса, адамдардың ортасына от жағып, татуды араз, жақынды жат қылу мұсылманның сипаты емес. Тағы бір хадите Пайғамбарырымыз (с.ғ.с.): «Жаумен. Әрі оларға екі адамның мысалын баян ет. Біз олардың біреуіне екі жүзім бағын бердік. және ол екеуін құрма ағаштарымен қоршап, араларын егіндік еттік (18:32) Құран қазақ translation of суреси Kahf aya32. Жоғарыда келтірілген нұсқаулар екі адамның араздасып қалған жағдайда ескеру керек нәрселері. Нағында мұсылмандар адамдар арасында бауырмалдықтың нығаюы жолында қызмет етулері керек. Неке деп екі адамның бірігіп ортақ шаңырақ құруы. Үйлі болуы. Бірге тұруы. Әйел мен еркек бірін бірі сүйсе, сыйласа бірге тұрып отбасын құрады. Баланы дүниеге әкеледі. Тәрбиелейді. Пайғамбарымыз (с.ғ.с) бірде сахабаларымен бірге кетіп бара жатқанда екі қабірдің қасынан өтеді. Сол кезде әлгі қабірді көрсетіп: «Мына екі қабірдегі пенделер қабір азабын тартып жатыр.


отан қайдан неден басталады эссе 4 сынып
добрые пожелания на казахском языке своими словами
флора и фауна казахстана эссе
мақал мәтел табиғат
мұхтар әуезов эссе

.
==============================================================

~~~~~ жасөспірімдердің қылмыстық жауапкершілігі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk
대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk

(06647)서울특별시 서초구 반포대로 114 SR타워 2층 Tel : 02-3473-0284

© Korean Society of Contact Dermatitis and Allergy All Rights Reserved.

개인정보처리방침

닫기

회원가입약관

닫기

이메일무단수집거부

대한접촉피부염∙알레르기학회는 정보통신망법 제 50조의 2, 제50조의 7 등에 의거하여, 대한접촉피부염∙알레르기학회가 운영, 관리하는 웹페이지상에서, 이메일주소 수집 프로그램이나 그 밖의 기술적 장치 등을 이용하여 이메일 주소를 무단으로 수집하는 행위를 거부합니다.
닫기