кім жазықты романы композициялық талдау
페이지 정보
본문
кім жазықты романы композициялық талдау [Подробнее...]
С. Торайғыров «Кім жазықты?» поэмасы. Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы мінез құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану; оқушыны. Кім жазықты Әдеби үдеріс Авторлар Кітаптар Аудиокітаптар Жанрлар Кейіпкерлер Блогтар Арнайы жобалар Мультимедиа ҰБТ сұрақтары ×. Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы мінез – құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану; оқушыны өз. С. Торайғыров «Кім жазықты?» поэмасы. Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы мінез құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану; оқушыны. Казахстанская Национальная Электронная Библиотека. Композиция – көркем шығарманың пішіндік құрылымын ғана реттеп қоймай, ішкі әлемін де үйлесімге келтіреді. "Нағыз кемел туындыда, дейді Л.Н. Толстой, бір өлеңді, бір көріністі, бір айшықты. Соны аңғарту үшін автор Шәмши мен Күнікейді повестің өн бойында ойша салыстыратындай әсер қалдырады. Кедейдің қызы Күнікейге кім сөз салушы еді, оны «жатқа. 5 days ago Кім жазықты. қаз рус eng. кіру немесе тіркелу. Бүгінгі туған күн иесі. Сайымжан Еркебаев. Әдебиеттi ешкiм мақтаныш үшiн жазбайды, ол мiнезден туады, ұлтының қажетiн өтейдi сөйтiп. Б. Мұқайдың «Өмірзая» романына сюжеттік-композициялық. Сабақтың тақырыбы: Сыныптан тыс оқу С.Торайғыров «Кім жазықты?» поэмасы Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс — әрекеті арқылы мінез құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану. ЖЖ Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымына талдау жасаңыз. 1. Оқиғаның басталуы. 2. Оқиғаның байланысы. 3. Оқиғаның шиеленісуі. 4. Оқиғаның шарықтау шегі. 5. Оқиғаның шешімі. Дескриптор. Сабақтың мақсаты: білімділік: Ғ.Мүсіреповтің «Ұлпан» романына мазмұндық талдау жасау. Тәрбиелік: адамгершілікке, ананы аялауға,ұлттық салт-дәстүрімізді. Көркем шығарманың композициясын талдау. циялық құрылым мәселесі қарастырылады. Композицияның екі функциясы: оның көркем пішіннің құрылымы. Композициялық құрылымының ерекшелігі. «Гүлкәшима» атты шығармасы (1903) қазақ «Кім жазықты» романы. Романға үш ұрпақ өмірінің арқау болуы, замана. Көркем шығарманы композициялық құрылысы жағынан. С. Торайғыров «Кім жазықты?» поэмасы. Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы мінез құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану; оқушыны. Шығарманы композициялық құрылымына қарай талдау 1.Басталуы Есенейдің көші 2.Байланысуы Ескі доспен кездесу 3.Дамуы а.құдалық б.ел ісіне араласқан Ұлпан в.Ұлпан көлі г.Енесейдің қазасы. Атаулармен атала беретініне (мысалы, «Кім жазықты» бірде роман, бірде поэма, «Маузер», «Колхозды түрі, көлеміне қарай мазмұнға сай композициялық құрылысы. Кім жазықты? Автор: Сұлтанмахмұт Торайғыров. Сұлтанмахмұт Торайғыров қазақ әдебиетіндегі алғашқы романдардың авторы. Проза жанрына қосқан шығармалары әдебиет қоржынын молайта түсті.
әже туралы өлең фариза оңғарсынова
типовые учебные программы для детей с ооп
әлихан бөкейхан ұлт көшбасшысы баяндама
rc dd kz сайт мектепке дейінгі балалық шақ
блокнот
мың алғыс саған ұстазым минус скачать бесплатно
ауыл шаруашылығы субсидия
денсаулық зор байлық шағын мәтін
автокредит халык банк калькулятор
.
==============================================================
~~~~~ мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу бағдарламасы ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Using 7 Highstakes Online Methods Like The professionals 24.10.07
- 다음글The Do This, Get That Guide On Poker Casino 24.10.07
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.