кім жазықты романы композициялық талдау > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

кім жазықты романы композициялық талдау

페이지 정보

profile_image
작성자 Katia
댓글 0건 조회 7회 작성일 24-10-07 12:53

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=кім+жазықты+романы+композициялық+талдау
 
 
кім жазықты романы композициялық талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

С. Торайғыров «Кім жазықты?» поэмасы. Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы мінез құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану; оқушыны. Кім жазықты Әдеби үдеріс Авторлар Кітаптар Аудиокітаптар Жанрлар Кейіпкерлер Блогтар Арнайы жобалар Мультимедиа ҰБТ сұрақтары ×. Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы мінез – құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану; оқушыны өз. С. Торайғыров «Кім жазықты?» поэмасы. Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы мінез құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану; оқушыны. Казахстанская Национальная Электронная Библиотека. Композиция – көркем шығарманың пішіндік құрылымын ғана реттеп қоймай, ішкі әлемін де үйлесімге келтіреді. "Нағыз кемел туындыда, дейді Л.Н. Толстой, бір өлеңді, бір көріністі, бір айшықты. Соны аңғарту үшін автор Шәмши мен Күнікейді повестің өн бойында ойша салыстыратындай әсер қалдырады. Кедейдің қызы Күнікейге кім сөз салушы еді, оны «жатқа. 5 days ago Кім жазықты. қаз рус eng. кіру немесе тіркелу. Бүгінгі туған күн иесі. Сайымжан Еркебаев. Әдебиеттi ешкiм мақтаныш үшiн жазбайды, ол мiнезден туады, ұлтының қажетiн өтейдi сөйтiп. Б. Мұқайдың «Өмірзая» романына сюжеттік-композициялық. Сабақтың тақырыбы: Сыныптан тыс оқу С.Торайғыров «Кім жазықты?» поэмасы Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс — әрекеті арқылы мінез құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану. ЖЖ Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымына талдау жасаңыз. 1. Оқиғаның басталуы. 2. Оқиғаның байланысы. 3. Оқиғаның шиеленісуі. 4. Оқиғаның шарықтау шегі. 5. Оқиғаның шешімі. Дескриптор. Сабақтың мақсаты: білімділік: Ғ.Мүсіреповтің «Ұлпан» романына мазмұндық талдау жасау. Тәрбиелік: адамгершілікке, ананы аялауға,ұлттық салт-дәстүрімізді. Көркем шығарманың композициясын талдау. циялық құрылым мәселесі қарастырылады. Композицияның екі функциясы: оның көркем пішіннің құрылымы. Композициялық құрылымының ерекшелігі. «Гүлкәшима» атты шығармасы (1903) қазақ «Кім жазықты» романы. Романға үш ұрпақ өмірінің арқау болуы, замана. Көркем шығарманы композициялық құрылысы жағынан. С. Торайғыров «Кім жазықты?» поэмасы. Мақсаты: Романның мазмұнын толық меңгеру барысында негізгі кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы мінез құлқын ажыратып, әйелдер тағдырын тану; оқушыны. Шығарманы композициялық құрылымына қарай талдау 1.Басталуы Есенейдің көші 2.Байланысуы Ескі доспен кездесу 3.Дамуы а.құдалық б.ел ісіне араласқан Ұлпан в.Ұлпан көлі г.Енесейдің қазасы. Атаулармен атала беретініне (мысалы, «Кім жазықты» бірде роман, бірде поэма, «Маузер», «Колхозды түрі, көлеміне қарай мазмұнға сай композициялық құрылысы. Кім жазықты? Автор: Сұлтанмахмұт Торайғыров. Сұлтанмахмұт Торайғыров қазақ әдебиетіндегі алғашқы романдардың авторы. Проза жанрына қосқан шығармалары әдебиет қоржынын молайта түсті.






әже туралы өлең фариза оңғарсынова
типовые учебные программы для детей с ооп
әлихан бөкейхан ұлт көшбасшысы баяндама
rc dd kz сайт мектепке дейінгі балалық шақ
блокнот
мың алғыс саған ұстазым минус скачать бесплатно
ауыл шаруашылығы субсидия
денсаулық зор байлық шағын мәтін
автокредит халык банк калькулятор

.
==============================================================

~~~~~ мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу бағдарламасы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk
대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk

(06647)서울특별시 서초구 반포대로 114 SR타워 2층 Tel : 02-3473-0284

© Korean Society of Contact Dermatitis and Allergy All Rights Reserved.

개인정보처리방침

닫기

회원가입약관

닫기

이메일무단수집거부

대한접촉피부염∙알레르기학회는 정보통신망법 제 50조의 2, 제50조의 7 등에 의거하여, 대한접촉피부염∙알레르기학회가 운영, 관리하는 웹페이지상에서, 이메일주소 수집 프로그램이나 그 밖의 기술적 장치 등을 이용하여 이메일 주소를 무단으로 수집하는 행위를 거부합니다.
닫기