діннің шығу тегі мәселесі - дін және қоғам
페이지 정보
본문
діннің шығу тегі мәселесі - дін және қоғам [Подробнее...]
Дін және әлеуметтік құрылым. Э. Дюркгеймнің дін турасындағы теориясы. Жалпы тотем (солт. – америк. аджибве тайпасының тілінен аударғанда – тек, ата) – белгілі бір тайпаның немесе этникалық топтың шыққан тегі, арғы атасы деп қарастырылатын өсімдік, жануар, зат немесе табиғат құбылысы. Терминді ғылыми айналымға ағылшын жиһанкезі Дж. Бұл қоғам- ның құрылымына сәйкес келетін діннің қалыптасуына әкеледі. Дюркгейм бойынша, діннің негізгі белгісі – қасиетті объектілерге бағытталған, қоғамдық келісім күшін жинайтын, ұжымдық сананы қолдайтын және оларға өмірге қажетті сенімді ұялататын ол – ритуалдарды орындау деген. Лич ритуалды «сакральдылық» (құпиялылық) аймағына шығу ретінде қарастырды. Дін анықтамалары мен құрылымы. Шығу тегі туралы тұжырымдамалар. 2. Дін негіздері 3. Діндер классификациясы. Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер Кіріспе Дін, адамзатпен бірге пайда болды, адаммен бірге тіршілік етуде және куә болғанымыздай адамзатпен бірге болмысын сақтайтын тәңірлік жүйе. Дін мен қоғам бір-бірінен ажырамайтын феномендер. Өркениетті деп саналатын батыс елдерінде де, бізде де дін мемлекеттен бөлінген, бірақ, ол қоғамнан ажыратылмайды. Дін қоғамдық құбылыс, ал. Ата заңымызда дін мен мемлекет бөлек дегенімізбен біз бір қоғамда, шаңырақта өмір сүрудеміз, бөліп жару мүмкін емес. Дін жеке тұлға және қоғамның құтқарушы хабары болып табылады. Ақыл-ес және аңыздық дәлелдерге негізделген иман, кең пейілді Аллаға жасалған ғибадаттар арқылы адам жүрегін және ойларын жамандықтардан тазартып, қоғамға да бейбітшілік пен тыныштықта өмір сүру мүмкіндігін ұсынады. Қоғамның әлеуметтік рухани маңызды құрамы. Дін арқылы адамдар өздерінің дәстүрлі құндылықтарын қайта жаңғыртуға талпыныс жасауда. Қазақтың дүние танымындағы дін мәселесі халқымыздың рухани мұра жүйесінде, оның ертедегі дүние танымдық ойлау элементтерінен бастап, қазіргі заманғы толысқан дүниетанымдық теориясын. Дін – ерте замандардан бері-ақ адамзат баласымен бірге жасасып келеді. Түрлі ерекшеліктерге байланысты адамдар арасында түрлі наным-сенім формаларының туындауы және олардың әр жерде әртүрлі деңгейде пісіп-жетіле отырып, дін ретінде қалыптасуы да өмір заңдылығы немесе рухани қажеттілігі еді. Міне, осы қоғамның және ондағы әлеуметтің дамуында діннің де атқарар рөлі зор. «Әлеуметтану» жайлы ой қозғаған Огюст Конт та кезінде дін мәселесін айналып өте алмаған. Сондай-ақ, бүгінде діннің кері интеграциялануы деген мәселені көтерушілер бар. Мысалы, экономика саласында, еңбекті ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістерін енгізуде кедергі келтіруі мүмкін. ДІН ЖӘНЕ ҚОҒАМ, ДІННІҢ ҚОҒАМДАҒЫ РОЛІ. 2.МӘДЕНИЕТ ӘЛЕУМЕТТАНУЫНЫҢ ОБЪЕКТІСІ, МӘДЕНИЕТТІҢ МАЗМҰНЫ МЕН МӘНІ. 2. МӘДЕНИЕТТІҢ ҚОҒАМДАҒЫ АТҚАРАТЫН ҚЫЗМЕТТЕРІ. 3.МӘДЕНИЕТТІҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІ МЕН ФОРМАЛАРЫ. ҰСЫНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ: 1.ӘБСАТТАРОВ Р.Б., ДӘКЕНОВ М. ӘЛЕУМЕТТАНУ. АЛМАТЫ, 2007. 2.ГАБДУЛЛИНА К.Г. СОЦИОЛОГИЯ. АЛМАТЫ, 2002. 3. Сонымен, діннің шығуы, қазіргі типтік адамдардың пайда болуына байланысты. Ал, қазіргі типті адамдар «қалай пайда болды?» деген сұраққа діни және ғылыми жорамалдар (гипотеза) бар. Діни адамды — Құдай жаратты., ғылыми-эволюциялық жолмен жануарлардан адам пайда болды., адам «ұрығы» космостан келді Қоғамның ілгері дамуынан еңбектің бөлініп шығуына байланысгы рулық құрылыс өзгеріп, оның орнына таптық қоғам басталғаннан бері мемлекет пайда болады. Мемлекеттің пайда болуына байланысты жердегі бір патшалық түсінік аспандағы бір Құдайдың шығуына алып келеді. Діннің анықтамасы 2. Діннің әлеуметтік маңызы 3. Діннің шығу тегі 4. Діннің құрылымы 5. Діннің жіктелуі мен түрлері Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер Кіріспе Таным кез келген заттың, құбылыстың мәнін, сипатын, ерекшелігін білу және сезіну арқылы қалыптасады. Олай болса, дін дегеніміз не? Адамның бойындағы ең басты қасиет ол сенім. Діннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы, шығу тегі, жіктелуі мен түрлері. Дін мен ғылымның арақатынасы күрделі. Дін сенімге, ал ғылым танымға негізделген. Діннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы, шығу тегі, жіктелуі мен түрлері. Дін мен ғылымның арақатынасы күрделі. Дін сенімге, ал ғылым — танымға негізделген. Дін мен ғылым жаратылыс мәселесінде кереғар пікірде. Дін — жаратушы Құдайдың барлығын мойындайды. Ал атеист-материалистер Жаратылыстың өздігінен болғанын дәлелдеуде. Сонымен, діннің шығуы, қазіргі типтік адамдардың пайда болуына байланысты. Ал, қазіргі типті адамдар «қалай пайда болды?» деген сұраққа діни және ғылыми жорамалдар (гипотеза) бар. Діни адамды — Құдай жаратты., ғылыми-эволюциялық жолмен жануарлардан адам пайда болды., адам «ұрығы» космостан келді Қоғамның ілгері дамуынан еңбектің бөлініп шығуына байланысгы рулық құрылыс өзгеріп, оның орнына таптық қоғам басталғаннан бері мемлекет пайда болады. Мемлекеттің пайда болуына байланысты жердегі бір патшалық түсінік аспандағы бір Құдайдың шығуына алып келеді.
тусик тастау дари, тусик тастау жолдары жұмыссыз жастар, әйелдердің жұмыссыздық себебі жемкорлык сурет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес суреттер
astana it university отзывы - learn astana it [Читать далее...]
Продолжаем рубрику с талантливыми выпускниками AITU @astana_it_university
- 이전글Mostbet kaszinó tapasztalatok: Olvasói vélemények a kaszinóról 24.10.26
- 다음글Investigating the Website of RamenBet Casino 24.10.26
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.