мектептегі мазасыздық - кондаш әдістемесі
페이지 정보
본문
мектептегі мазасыздық - кондаш әдістемесі [Подробнее...]
Анықтама. «Қорғас орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ- ның. педагог-психологы Д.А.Ахметова, кіші және орта жастағы балаларда болатын. Мақсаты: кіші және орта жастағы балаларда болатын мазасыздықтың түрін және деңгейін зерттеу. Нұсқау: «Балалар қазір сіздерге мектепте өздеріңді қалай. Мектептегі мазасыздық шкаласы (Кондаш тесті) 2.Өзін – өзі бағалауын анықтау (Казанцева) 3.Оқу мотвациясын диагностикалау (Н.В. Калинина, М.И.Лукьянова) 4. Мектептегі мазасыздық шкаласы (Кондаш тесті) 2.Өзін – өзі бағалауын анықтау (Казанцева) 3.Оқу мотвациясын диагностикалау (Н.В. Калинина, М.И.Лукьянова) 4. Мектептегі мазасыздық деңгейін зерттеу Кондаш бойынша. Нәтижесі: Коммуникабельдылық «Мен қарым-қатынаста қандаймын?» Мақсаты: қарым. Д. 2, Филлипстің мектепте үрейлену деңгейін саралау әдістемесі Д. 2, Мазасыздықты диагностикалау. ("Мазасыздық шкаласы" Кондаш), Диагностика, 10 сынып, қазан. Мектепке бейімделу тесті: «Термометр» әдістемесі, «Бояу» әдістемесі, «Күн, бұлт, жаңбыр» әдістемесі, «Мектепте маған не ұнайды» әдістемесі, «Мектептегі. Мектеп суреті» проективті әдістемесі. Автор- Нижегородцева Н. Шадриков В «Мазасыздық шкаласы» әдістемесі (Кондаш). Диагностика: мектептегі. Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады. 1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар. 2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары. Жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтайтын Кондаш тесті. Беристемова Нұржамал. Филлипстің мектептегі мазасыздықты анықтауға арналған тесті;. — -мазасыздық,қобалжу сезімдері жиілейді.Сондықтан Кондаш тесті. Мақсаты: оқушылар бойындағы. Д. 2, Филлипстің мектепте үрейлену деңгейін саралау әдістемесі Д. 2, Мазасыздықты диагностикалау. ("Мазасыздық шкаласы" Кондаш), Диагностика, 10 сынып, қазан. Жеке тұлғаның кәсіби бағдары және жасөспірімдегі мазасыздық деңгейін анықтау мақсатында 9 сынып балаларына Климов және Кондаш әдістемесі, ал 4-6. Кондаш әдісінің негізінде жатқан нәрсемен сәйкес келеді. Бұл екі шкаланың артықшылығы – күнделікті өмірден алынған әртүрлі жағдайларды бағалау негізінде адамның қобалжуын анықтай. Кондаш әдісінің негізінде жатқан нәрсемен сәйкес келеді. Бұл екі шкаланың артықшылығы – күнделікті өмірден алынған әртүрлі жағдайларды бағалау негізінде адамның қобалжуын анықтай. Мектепке бейімделу тесті: «Термометр» әдістемесі, «Бояу» әдістемесі, «Күн, бұлт, жаңбыр» әдістемесі, «Мектепте маған не ұнайды» әдістемесі, «Мектептегі. 3 days ago — мазасыздық деңгейі жоғары дегенді білдіреді. әдістемесі жүргізілді. Зерттеуге жалпы отыз Кондаш» әдістемесі жүргізілді. Зерттеуге жалпы 30. Мектептегі мазасыздық деңгейін зерттеу Кондаш бойынша. Нәтижесі: Коммуникабельдылық «Мен қарым-қатынаста қандаймын?» Мақсаты: қарым.
ар туралы мақал, мінез туралы мақал мәтелдер психологиялық және физикалық денсаулықтың өзара байланысы., психологиялық денсаулық сипаттамасы адамшылық шәкәрім өлеңі таным теориясы және оқу, таным және шығармашылық ақпараттық қауіпсіздік саласындағы стандарттар мен спецификациялар, ақпараттық қауіпсіздік шаралары саясаттағы мақсаттар мен құралдар кесте, саяси жүйе элементтері
әскери міндет деген не, әскери қызмет эссе тәуелсіздік құндылықтары эссе, бостандық пен тәуелсіздік эссе сүйекті шеміршекті балықтар, шеміршекті балықтар презентация
қайталау түрлері әдебиет
ғылыми жоба тақырыптары
экономикалық теория есептер
қазақ үй жиһаздары
куман тастанбеков википедия
.
==============================================================
~~~~~ акустика дегеніміз не ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글acyclovir: virosil 800 mg: Veiligheid en effectiviteit 24.07.25
- 다음글Senza ricetta! phenazopyridine senza prescrizione Emilia-Romagna, Italia 24.07.25
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.