ғұсыл болмаса намаз оқуға болама - ғұсыл алуға мүмкіндік болмаса > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

ғұсыл болмаса намаз оқуға болама - ғұсыл алуға мүмкіндік болмаса

페이지 정보

profile_image
작성자 Emely Austral
댓글 0건 조회 12회 작성일 24-07-25 14:17

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=ғұсыл+болмаса+намаз+оқуға+болама+ғұсыл+алуға+мүмкіндік+болмаса
 
 
ғұсыл болмаса намаз оқуға болама - ғұсыл алуға мүмкіндік болмаса [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Кейбір адамдарды естіп жатамыз, намаз оқымайсыңба десең, уақытым жоқ дейді. Қашан уақыты болады оның? Бұл дүние тіршілігі болғаннан кейін адамда ешқандай. Бой дәрет үлкен әрі кіші рухани ластықтан тазартады. Егер үлкен тазару барысында кіші тазаруды бұзатын нәрсе орын алса, онда үлкен тазаруды басынан бастаудың қажеті жоқ, тек ғұсылдың аяғында жай дәретті жаңарту ғана керек. Ал, егер адам ыждаһаттылық танытып, ғұсылдан кейін тағы дәрет алатын болса, нұр үстіне нұр. материал «Күнделікті діни сауалдарға жауаптар» кітабынан алынды, Бөлісу. Ғұсыл. құрғақ жер қалдырмастан түгел денені жуу, яғни шомылу ғұсыл деп аталады. ғұсыл алынуы қажет жағдайлар: 1) жүніптік жағдайында. Ғұсыл дәрет алмай ораза ұстауға болама. Пойыз, ұшақ және басқа қатынас көліктерінде парыз және уәжіп намаздарды оқу үшін төмендегі шарттардың болуы міндетті: а) жерге түсіп намаз оқуға мүмкіндік болмаса (мысалы, жер лай, дала қатты суық, боран т.б.); ә) жерге түсіп намаз оқу өзіне немесе мал-мүлкіне қауіп төндірсе; б) жолда аялдағанға дейін намаз уақыты өтіп кететін болса. 2. Қатынас көліктерінде оқылатын парыз, мұқағали мақатаев өлеңдері махаббат туралы скачать уәжіп намаздардың парыздары (құбылаға қарау, қиям, рукуғ, сәжде т.б.) мүмкіндікке қарай толық орындалуы керек. Ал нәпіл және сүннет намаздарда құбылаға қарау, қиямда тұру міндет емес. 3. Жолдағы қатынас көліктердің бірінде оқылған намаздың қайта өтелуі міндетті емес. [1] «Ниса» сүресі, 103-аят. Жүніп болған жағдайда мешіттің өзінде ғұсыл алуға мүмкіндік болмаса, ғұсыл алу қажеттілігі. 3. Мешітте дәрет алуға мүмкіндік болмаса, дәрет алу қажеттілігі. Таяммумды рұқсат ететін жағдайлардың бірі – күннің суықтығы. Яғни, күннің суықтығы себепті денсаулығына. Биыл бірінші рет ораза ұстауға ниет етіп, оразаны ешқандай ғұсыл дәрет алмастан бастап кеттим. де мүлде ғұсыл, дарет дегенді жасамайтын едім. Намаздың парыз болу шарттары. Мына мақаланы не бөлімін Намаз дегенмен біріктіруге ұсынылған. (Талқылауы) Мұсылман болу Намаз мұсылман болған ер кісі мен әйелге парыз. Кәпірлерге Намаз. Бірақ ғұсыл алғанға не жетсін, сумен ғұсыл алғаны абзал деп неге айтпаған димда. Бұл сыныққа сылтау іздегендерге жақсы болдығой, ғұсылға ерінетін кісілерге. Ауылдың өзінде жағдай жасауға боладығой кәзір. Сіз екеуіңіз намаз оқисыздар ма? ҒҰСЫЛДЫ ТҰРАҚТЫ ТҮРДЕ АЛАСЫЗДАР МА? соған жауап беріңіздерші, сосын мен жауап берейін. Мен анандай тырнаққа ғұсыл қалай өтіп жүргенін елестетіп отырмын. Нравится Показать список оценивших. СҰРАҚ: Ғұсылмен намаз оқуға бола ма? Жауап: Атының өзі айтып тұрғандай, ғұсыл – бұл тазару. Өз мәніне қарай, ғұсыл бой дәретті де, кіші дәретті де қамтиды. Өз мәніне қарай, ғұсыл бой дәретті де, кіші дәретті де қамтиды. Яғни, ғұсыл құйынсаңыз, кіші дәретті де алған болып есептелінеді. Сонымен қатар, ғұсыл алу барысында дәрет алуға ниеттің болуы. Әлде міндетті түрде ғұсылға дейін алу керек па? Тек ғұсылға бастамас бұрын дәрет алып алу – сүннет[1]. Сахих Бухариде Айша анамыздан келген бір хадисте, Пайғамбарымыздың (с.а.у.) ғұсыл құйынбай тұрып, дәрет алатындығы айтылған[2]. [1] Әл-Мәйдани, әл-Лүбәб – 1/15 бет. [2] Сахих Бухари, Китабуль Ғусл – 10 баб/248-хадис. Бірақ оқуыма кешікпеуім үшін ғұсылды, намаз уақыттары өтіп кететін болса да, оқудан келгеннен кейін алуыма болады ма? Жауап: Екі минутта ғұсыл алуға болады. Намаз уақыттарын жүніп күйде өткізіп жіберу харам болып табылады. Намаз оқымау да бөлек күнә. Екі жақты харам істеу одан да асқан күнә. Жүніп болып жүру. Сұрақ: Анам мен әкем менің жиі жиі душқа түсуіме қарсы болады. Жүніп болып жүремін. Ғұсыл жоқ кісіге Құран оқуға болмайды[1], бірақ оқылған Құранды тыңдауға рұқсат. Айша анамыз былай деген: «Мен хайызды болсам да, Пайғамбарымыз (с.а.у.) басын кеудеме қойып, Құран оқитын еді» [2]. Ғұсыл алуға мүмкіндік болмағанда, таямүм алу тәртібі, дәретіз жағдайда 10:52. ғұсыл алуға мүмкіндік болмағанда, таямүм алу тәртібі, дәретіз жағдайда. Артық болмас білгенің. Aufrufe 8 2 years. Дәретсіз ғұсылсыз Құран оқуға, ұстауға бола ма? ұстаз Дінмұхаммед Сманов АЛИ студиясы. ÁLI stýdıasy. Aufrufe 8 year. Ғұсыл алғаннан кейін мәни бөлінсе, қайта ғұсыл алу керек пе? 2:05. Ғұсыл алғаннан кейін мәни бөлінсе, қайта ғұсыл алу керек пе? Islam Kz. Aufrufe 57 6 years. Ғұсыл құйынардан бұрын судың тазалығымен қатар, дененің нәжістен таза екеніне көз жеткізу міндет. Бұл дегеніміз ғұсыл құйынардан бұрын қолын жуып, кейіннен сол қолымен денедегі нәжіс тиген жерлерді нәжіс кеткенше жақсылап жуып алу керек. Нәжісті кетіру үшін сабын, кірезгіш (мочалка) сияқты заттарды қолданса да болады. Нәжіс болған жерді жуып алғаннан кейін, қолын жақсылап сабынмен немесе басқа да кір еріткіш қоспалармен жуу керек. Бұл нәрселер табылмаған жағдайда нәжісті жуған қолды топыраққа немесе қабырғаға үйкеу арқылы тазалау қажет. Кейіннен намазға дәрет алғандай етіп дәрет алады, тек аяғын ғұсылдан кейін таза жерге шегініп жуады. Ғұсыл құйынғанда дененің барлық жеріне үш реттен су тигізеді.

фото на документы астана, фото 3 на 4 цена астана аппақ қар мади қадыров скачать, аппақ аппақ қар аука скачать завтраки алматы круглосуточно, кафе алматы круглосуточно с танцполом




қазақстандағы биотехнология
биология олимпиада 8 сынып жауаптары 2022
ермек сагимбаев руы ким
кальян купить олх
долина шаров мангистау

.
==============================================================

~~~~~ мұқағали мақатаев өлеңдері махаббат туралы скачать ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk
대한피부과학회
사이폴 엔
얀센
Skyrizi
gsk
gsk

(06647)서울특별시 서초구 반포대로 114 SR타워 2층 Tel : 02-3473-0284

© Korean Society of Contact Dermatitis and Allergy All Rights Reserved.

개인정보처리방침

닫기

회원가입약관

닫기

이메일무단수집거부

대한접촉피부염∙알레르기학회는 정보통신망법 제 50조의 2, 제50조의 7 등에 의거하여, 대한접촉피부염∙알레르기학회가 운영, 관리하는 웹페이지상에서, 이메일주소 수집 프로그램이나 그 밖의 기술적 장치 등을 이용하여 이메일 주소를 무단으로 수집하는 행위를 거부합니다.
닫기